четвер, 8 грудня 2016 р.

Тестовий контроль до семінарського заняття

Тестовий контроль до семінарського заняття:
1. Початковий рівень вищої освіти в Україні можна здобути у:
а) академії;
б) спеціалізованому коледжі;
в) інституті;
г) ліцеї.
2. Відмінність нової сучасної парадигми освіти від старої полягає у:
а) набутті компетентності, ерудиції, формування творчості, культури особистості;
б) набутті знань, вмінь, навичок і культури виховання;
в) гармонізації стосунків людини з природою через засвоєння сучасної наукової картини світу.
3. Хто з дослідників розуміє поняття «компетентнісний підхід» як спрямованість освітнього процесу на формування та розвиток ключових (базових, основних) і предметних компетентностей особистості:
а) І. Пометун;
б) М. Нагач;
в) В. Химинець;
г) І. Зязюн.
4. Одним із пріоритетних завдань сучасної професійної освіти є:
а) підготовка компетентних педагогів;
б) надання професійних знань і умінь;
в) надання спеціалістам можливостей бути конкурентоспроможними на світовому ринку праці.
5. Інформатизація освіти в Україні – це:
а) удос­коналення засобів збирання, збереження і поширення ін­формації;
б) розвиток здібностей, сприй­няття і продукування інформації, тобто підвищення інте­лектуального потенціалу суспільства, в т. ч. використання засобів штучного інтелекту;
в) впроваджен­ня в заклади системи освіти інформаційних засобів, що ґрунтуються на мікропроцесорній техніці, а також інфор­маційної продукції і педагогічних технологій, які базу­ються на цих засобах;
г) удосконалення засобів пошуку та оброблення інформації.
6. Програми, що скеровують навчання з огляду на наявні знання та індивідуальні здібності студентів, а також спри­яють засвоєнню нової інформації називають:
а) тестовими;
б) тренувальними;
в) моделюючими;
г) навчальними.
7. Провідною формою організації процесу навчання у вищому навчальному закладі є:
а) доповідь;
б) лекція;
в) семінар;
г) практичне заняття.
8. Лекція, що орієнтована на викладення і пояснення студентам наукової інформації, яку потрібно осмислити й запам'ятати – це:
а) інформаційна лекція;
б) настановна лекція;
в) вступна лекція;
г) оглядова лекція.
9. Сутність освітньої функції контролю у:
а) внесенні змін у процес навчально-пізнавальної діяльності на основі об'єктивної оцінки попередніх знань, навичок і вмінь;
б) тому, що вона сприяє поглибленню, розширенню і вдосконаленню професійних знань, навичок і вмінь студентів і слухачів;
в) що спонукає до активності у дидактичному процесі та вдосконаленні своїх знань, навичок і вмінь.
10. За призначенням і характером контроль знань поділяють на:
а) попередній, поточний, підсумковий, взаємоконтроль, самоконтроль;
б) попередній, поточний, періодичний, підсумковий, спеціальний, взаємоконтроль, самоконтроль;
в) попередній, поточний, періодичний, підсумковий, взаємоконтроль, самоконтроль.
11. Принципи виховання у вищій школі – це:
а) осно­воположні ідеї, які втілюють у собі взаємоза­лежність його (виховання) мети, завдань, зако­номірностей і потреб суспільства щодо рівня сформованості необхідних якостей молоді України;
б) загальні положення, якими керуються педагоги при розв'язанні виховних завдань;
в) загальні положення, в яких виражені основні вимоги до змісту, методів, організації виховного процесу.
12. Якому принципу виховання належить подана характеристика: «Принцип….полягає у використанні з виховною метою ідей єдності загальнолюдського і національного, що сприяє формуванню національ­ної спрямованості виховання, любові до першо-батьківщини та її народу, шанобливого ставлення до його культурної спадщини, народних традицій і звичаїв, національно-етнічної обрядовості лю­дей, що населяють нашу країну.»:
а) принцип культуровідповідності;
б) принцип етнізації;

в) принцип народності.

1 коментар:

  1. gioco digitale - stillcasino.com
    Gioco digitale, also known as rb88 Gioco Digalale, is gioco digitale a high quality game and has a high amount of content on mobile. It is a m88 casino game based on the

    ВідповістиВидалити